un noi li agafa molt carinyo a la seva esperança ja que sempre l'ha tingut i sempre a cregut en ella. diu que és bella i sàbia ja que ell ho ha notat. Ho ha notat al seu cos i en el seu pensament. Això ho ha descovert al llarg de la seva vida ja que ha anat experimentant coses.
Els joves pensen que el món ha de canviar, volen fer un món nou, ajuntant els diferents móns paral·lels dels adults i dels joves i juntar-lo tot en un, perquè sigui un lloc millor,
No se sap quan, un pare, que estava en un laboratori intentant arreglar el món, li va interrompre el seu fill. De manera que per distreure’l, retalla una fotografia del món, que estava en una revista, i li diu al seu fill que intenti arreglar el món.
Hi havia un nen que tenia mal caràcter, llavons el seu pare li va dir que clavés un clau darrere la porta cada vegada que perdés la paciència. Cada dia en clavava menys fins que un dia li va comentar al seu pare no durant tot el dia no va clavar cap clau, llavons el seu pare li va dir que cada dia que aguantés la seva paciència treiés un clau. Quan ja no quedava cap clau el seu pare, al ensenyar-li les cicatrius es posa a parlar dels sentiments de les persones i els amics.
Aquesta història va de un científic que ha d'entretendrer el seu fill. Ho fa agafant una pàgina d'una revista, la qual té un mapa del món, la talla i li dona al seu fill perquè la monti com si fos un puzle pensant-se que que així el tindria entretingut durant uns 10 dies. El nen ho fa en dues hores ja que darrere la pàgina hi ha una imatge d'un homes el qual fa que només girar la pàgina ja pugui montar el puzle.
La gent que vol ser cristiana ha de seguir l'estil de vida del cristianisme que es resumeix en els evangelis, diu que has de pensar més en els de més i que t'hauries de llegir la biblia i els evangelis per a ser un cristià de veritat i saber com actua.
El Rei Tardaner que arriba tard a Betlem quan Jesús està a punt de néixer, tothom l'espera impacient, i arriba tard perquè ell és Rei durant tot l'any i s'ha quedat fins tard repartint regals que potser ningú ha demanat.
A casa estaven un noi i el seu pare. El noi tenia mol mal carácter, era molt impacient i això al pare no li agradava. Li va dir que cada cop que perdés la paciencia hauria de clavar un clau darrere la porta. Va arribar el dia que no hi va clavar cap clau. Quan els va treure, la porta estaba plena de forats. Això representa els sentiments de les persones que va oferir al perdre la paciència
una persona que somia moltes formes de poder millorar el mon en el que vivim actualment, durant una nit d'estiu, per que aquesta persona vol millorar el mon, fent desapareixia les coses mes dolentes i fent que tothom es portes bé.
Un dia un grup d'excursionistes van decidir anar a acampar en una muntanya. En van trobar dues, una era més alta i més bonica mentre l'altra era més baixa i més lletja.Van decidir anar a la més alta, quan van voler clavar la tenda a la muntanya no van poder ja que era tota de pedra, llavors van decidir anar a la més baixa on va ser més fàcil clavar-la i des de llavors van passar uns bons dies i van ser molt feliços fins i tot la muntanya petita.
El flautista: Un flautista va arribar en una ciutat on tothom vivia sol. El flautista va començar a tocar la seva melodia al carrer i com que a tothom li va agradar la seva melodia van començar a sortir de casa seva i van començar a saltar i ballar, un sord que passava per allà com que no sentia la música va pensar que tota la ciutat s'havia tornat boja menys ell.
Els infants ens preguntaran: Els infants ens preguntaran, a l'Índia, Alabama, Hiroshima, al meu poble i a les escoles. Preguntaran per aprendre paraules que els costarà d'entendre.
Fa 12 segles un simple home, un fuster que vivia a un poblet amb sa mare va ser entregat als seus pitjors enemics, van fer mofa d'ell a un judici, el van crucificar i m'entres hi era preguntar-li a Déu perquè li havia abandonat, va ser enterrat a una tomba prestada d'un amic, després de tots aquest segle aquest home és molt important ell va canviar el món, cosa que ni l'exercit, els parlament ni grans persones van poder fer. UN GRAN HOME.
Els joves pensen que del món espatllat en el que vivim queda una mica de esperança, la llibertat, la pau i l’amor no sols siguin paraules, volen crear un món nou, unificant el dels adults i els dels joves , perquè sigui un lloc millor
DE COM S'APREN LA VIOLÈNCIA: Un científics agafen 5 mones, i les posen en una gàbia posen una escala i uns platans adalt, cada vegada que una mona pujava els científics llançaven aigua freda a les d'abaix, fins que al cab d'un temps les mones, hen que no es li tirarien aigua elles pegaven a les que pujaven.
Podem arreglar el món! Un científic vol entretenir al seu fill donant-li per fer un puzzle del món que ell va tobar en una revista amb l'esperança de tenir-lo entretingut uns deu dies, ja que el nen no coneixia el món. Al cap de dues hores el nen ja habia acabat el puzzle el pare li va pregunta com ho va fer molt ràpit, el nen li va dir que per l'altre cosat hi havia un home i com ell sabia montar l'home quan el va acabar el va girar i ja tenia el món fet.
Martin Luther King va fer un discurs en el qual hi deia que malgrat les circumstàncies actuals els homes havien de fer una terra millor a través de la veritat, l'amor, l'esperança, la bondat i, sobretot, la pau perquè així ningú tindria mai més por de res i es viuria tranquil·lament.
El quart rei mag, encara que al principi pensa que no perquè quan arriba al seu destí Jesús ja és mort, l'ha trobat durant el seu viatge cap a Jerusalem, per Egipte, Galilea i Betània, ja que ha anat ajudant als pobres, venent les seves perles, perquè és bona persona.
Un nen de 6 anys acaba muntar el mapa del món dues hores més tard de que el pare li donés els trossos de la imatge, va girar totes les peces per a poder formar la imatge de l’home que havia vist abans de que el pare retallés la imatge del mapa, va muntar el mapa per a poder així ajudar al seu pare a treballar al laboratori.
Pau és un noi que treballa i estudia en una petita oficina, viu amb dos companys de feina i un marroquí migil·legal. Ell, està enamorat de la seva veïna. Pau no espera des de la trinxera, té clar que no vol renunciar. Pau no es queda resignat al terra, Pau demà tornarà a començar. Ell té clar que vol canviar el món.
Una família i un ruc: Un matrimoni amb un fill de dotze anys i un ruc van viatjar perquè els pares ho van decidir. Van passar per diferents pobles, amb un ruc i la gent els criticava. Tot el que decidien era sempre criticat, es igual com travessessin amb el ruc pel poble, la gent els criticava igualment. Al final van decidir no fer cas a ningú perquè era impossible agradar a tothom.
No se sap quan, un pare, que estava en un laboratori intentant arreglar el món, li va interrompre el seu fill. De manera que per distreure’l, retalla una fotografia del món, que estava en una revista, i li diu al seu fill que intenti arreglar el món. El pare, convençut que el seu fill li deixaria tranquil, segueix fent feina. Al cap de dues hores torna el seu fill amb el puzle fet, el pare es queda impressionat i li pregunta al nen “Com ho has fet si tu no coneixes el món?”, finalment el nen li diu “Pare, darrere el món hi havia la foto d’un home, he fet el puzle de l’home i al acabar-lo havia arreglat el món.
Molta gent pensa que de reis macs només ni han tres, pro això no es veritat. Hi va haver un quart rei mag, no se’l coneixia perquè arribava tard a tots els llocs. Però el rei arribava tard perquè pobres i vagabunds li demanaven menjar i algun diner. Quan el rei mag aconsegueix arribar a Jerusalem veu que tots els diamants que portava per Jesucrist els havia donat a pobres que s’anava trobant pel camí, però ja era massa tard, Jesucrist ja era molt. El rei pensà que a fallit en la missió de la seva vida, però de sobte, sent la veu del mateix Jesucrist que li demana gràcies per les persones que a ajudat durant el viatja i que en pot estar orgullós i content perquè encara que ell arribes tard a tots els llocs, sempre a estat a on havia d’estar.
Un científic, està investigant per resoldre els problemes del món, i el seu fill el va interrompre per què el volia ajudar, i el pare, per què no el molestes, va tallar un dibuix del món que estava a un periòdic perquè pensava que tardaria dies, ja que el nen no coneixia el món, al cap de dues hores, el nen ja ho tenia muntat, i el pare molt sorprès li va dir, com ho has fet? I el nen li va dir: He vist que darrere estava un senyor que jo coneixia, llavors l'he girat i ja tenia muntat el món!
Un nen agafa confiança en la seva esperança ja que sempre ha cregut en ella, diu que es sàvia i amable, això ho sap perquè al llarg de la seva vida ha experimentat moltes coses.
Els vilatans d'un poble es comprometen a seguir unes normes/lleis, aquestes es fan perquè cada persona que visqui en poble pugui viure feliç i ajudar els altres quan ho necessitin, també gràcies a les normes poden evitar qualsevol conflicte o desacord, d'aquestes normes n'hi ha 9.
El conte parla sobre un capella que viatja a Brasil i mentres esta entrant a un autobús una veu interior li diu que te que predicar la paraula de deu allà mateix, al principi no volia però li va posar valor i ho va fer. Que predices allò va fer que algunes persones del bus es tornessin mes generoses y fessin coses bones.
Totes les persones som iguals, i alhora som diferents. Tots podem sentir les mateixes emocions. La convivència entre persones de diferents races, cultures, religions, tradicions, enriqueix i a les persones que ho experimenten.
Podem arreglar el món: El científic li va donar al seu fill un puzle, creat a partir d'una pàgina arrencada d'una revista, en la qual hi apareixia el planeta Terra, amb l'esperança de tenir-lo entretingut uns dies, ja que el nen no sabia com era el planeta. Aquest es va sorprendre quan el seu fill el va acabar en dues hores. Quan li va preguntar com ho va fer, li va explicar que va girar les peces i com que darrere hi havia el dibuix d'un home, el va muntar a partir d'aquest, ja que això ja ho coneixia.
És un científic que intenta resoldre problemes del món en el seu laboratori. És passa molts dies ficat en el seu laboratori, però un dia el fill li diu: Pare et vull ajudar, el pare seguidament li diu que vagi a jugar, però el fill insisteix per ajudar-lo. Aleshores troba el mapa del món en una pàgina d’una revista, el retalla amb les tisores, i quan ha acabat, era com un puzle. Llavors el pare li diu al nen que el munti, i el nen sense conèixer el mapa del món, l’ aconsegueix muntar en dues hores. Quan el nen li diu al pare ja he acabat, el pare va quedar al·lucinat. El pare és va pregunta com l’ havia muntat, i el nen li va respondre: Pare, quan has tallat el full, a l’altra banda hi havia un home. Com que jo conec l’home, he girat tots els paperets. Quan he tingut l’home muntat, l’hi he donat la volta i havia arreglat el món.
PODEM ARREGLAR EL MÓN El fill petit de sis anys d’un home que treballa en intentar arreglar els problemes del món està en el laboratori del seu pare. Està enganxant trossets d’un full d’una revista que li ha donat els seu pare perquè el vol distreure. Al cap de dues hores, acaba tenint el mapa del món ja que primer fa encaixar el trossets de la fotografia d’un home que hi ha a la part del darrere dels trossets. Anna Conejos Jalencas 2n A
Un noi té molta esperança i sempre ha cregut en ella. diu que la seva epsperança és molt bonica i sàbia, ho ha notat al seu cos i en el seu pensament. Això ho ha descobert al llarg de la seva vida ja que ha anat experimentant moltes coses diferents.
Els nens d’avui en dia no ens conformem amb el món que tenim i el volem canviar. Volem que no hi hagi diferents mons, el dels joves i el dels adults, sinó que sigui tot un, un món meravellós. Així aconseguirem que la llibertat, la pau i l’amor no sols siguin paraules. Maria Pastó Borrell 2nA
Fa 12 segles un nen d'un poble va treballar com a fuster fins cumplir els trenta anys. Tot seguit durant tres anys va ser predicador ambulant. Un dia la opinió pùblica es va tornar en contra seu, va ser entregat a els seus enemics, ells el van crucificar. i li va preguntar a deu per que l'hvía abandonat.
El text parla de fer entre tots un món nou i diferent del actual. De crear-lo, de poder compartir el mateix món amb tothom. Tant com amb els infants i els adults.
Els castells, els cavallers, els feus, els senyors... i unes dames que són senyores també en el terreny de l'amor, un tema que ha inspirat l'alumnat de 2n d'ESO a escriure uns poemes ben medievalitzants.
l'esperança
ResponEliminaun noi li agafa molt carinyo a la seva esperança ja que sempre l'ha tingut i sempre a cregut en ella. diu que és bella i sàbia ja que ell ho ha notat. Ho ha notat al seu cos i en el seu pensament. Això ho ha descovert al llarg de la seva vida ja que ha anat experimentant coses.
Carla Fuentes
Resum del text Un món nou
ResponEliminaEls joves pensen que el món ha de canviar, volen fer un món nou, ajuntant els diferents móns paral·lels dels adults i dels joves i juntar-lo tot en un, perquè sigui un lloc millor,
Podem arreglar el món
ResponEliminaNo se sap quan, un pare, que estava en un laboratori intentant arreglar el món, li va interrompre el seu fill. De manera que per distreure’l, retalla una fotografia del món, que estava en una revista, i li diu al seu fill que intenti arreglar el món.
Ismael Escobosa
CICATRIUS
ResponEliminaHi havia un nen que tenia mal caràcter, llavons el seu pare li va dir que clavés un clau darrere la porta cada vegada que perdés la paciència. Cada dia en clavava menys fins que un dia li va comentar al seu pare no durant tot el dia no va clavar cap clau, llavons el seu pare li va dir que cada dia que aguantés la seva paciència treiés un clau. Quan ja no quedava cap clau el seu pare, al ensenyar-li les cicatrius es posa a parlar dels sentiments de les persones i els amics.
Esteve Melero Cano
Podem canviar el món!
ResponEliminaAquesta història va de un científic que ha d'entretendrer el seu fill. Ho fa agafant una pàgina d'una revista, la qual té un mapa del món, la talla i li dona al seu fill perquè la monti com si fos un puzle pensant-se que que així el tindria entretingut durant uns 10 dies. El nen ho fa en dues hores ja que darrere la pàgina hi ha una imatge d'un homes el qual fa que només girar la pàgina ja pugui montar el puzle.
Alina Botey Homs
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaLa gent que vol ser cristiana ha de seguir l'estil de vida del cristianisme que es resumeix en els evangelis, diu que has de pensar més en els de més i que t'hauries de llegir la biblia i els evangelis per a ser un cristià de veritat i saber com actua.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaEl Rei Tardaner que arriba tard a Betlem quan Jesús està a punt de néixer, tothom l'espera impacient, i arriba tard perquè ell és Rei durant tot l'any i s'ha quedat fins tard repartint regals que potser ningú ha demanat.
ResponEliminaCicatrius:
ResponEliminaA casa estaven un noi i el seu pare. El noi tenia mol mal carácter, era molt impacient i això al pare no li agradava. Li va dir que cada cop que perdés la paciencia hauria de clavar un clau darrere la porta. Va arribar el dia que no hi va clavar cap clau. Quan els va treure, la porta estaba plena de forats. Això representa els sentiments de les persones que va oferir al perdre la paciència
una persona que somia moltes formes de poder millorar el mon en el que vivim actualment, durant una nit d'estiu, per que aquesta persona vol millorar el mon, fent desapareixia les coses mes dolentes i fent que tothom es portes bé.
ResponEliminaLes dues muntanyes:
ResponEliminaUn dia un grup d'excursionistes van decidir anar a acampar en una muntanya. En van trobar dues, una era més alta i més bonica mentre l'altra era més baixa i més lletja.Van decidir anar a la més alta, quan van voler clavar la tenda a la muntanya no van poder ja que era tota de pedra, llavors van decidir anar a la més baixa on va ser més fàcil clavar-la i des de llavors van passar uns bons dies i van ser molt feliços fins i tot la muntanya petita.
El flautista:
ResponEliminaUn flautista va arribar en una ciutat on tothom vivia sol. El flautista va començar a tocar la seva melodia al carrer i com que a tothom li va agradar la seva melodia van començar a sortir de casa seva i van començar a saltar i ballar, un sord que passava per allà com que no sentia la música va pensar que tota la ciutat s'havia tornat boja menys ell.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
EliminaEls infants ens preguntaran:
ResponEliminaEls infants ens preguntaran, a l'Índia, Alabama, Hiroshima, al meu poble i a les escoles. Preguntaran per aprendre paraules que els costarà d'entendre.
Amb tota la força d'un simple fuster
ResponEliminaFa 12 segles un simple home, un fuster que vivia a un poblet amb sa mare va ser entregat als seus pitjors enemics, van fer mofa d'ell a un judici, el van crucificar i m'entres hi era preguntar-li a Déu perquè li havia abandonat, va ser enterrat a una tomba prestada d'un amic, després de tots aquest segle aquest home és molt important ell va canviar el món, cosa que ni l'exercit, els parlament ni grans persones van poder fer. UN GRAN HOME.
Susana González Fernández
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaEls joves pensen que del món espatllat en el que vivim queda una mica de esperança, la llibertat, la pau i l’amor no sols siguin paraules, volen crear un món nou, unificant el dels adults i els dels joves , perquè sigui un lloc millor
ResponEliminaDE COM S'APREN LA VIOLÈNCIA:
ResponEliminaUn científics agafen 5 mones, i les posen en una gàbia posen una escala i uns platans adalt, cada vegada que una mona pujava els científics llançaven aigua freda a les d'abaix, fins que al cab d'un temps les mones, hen que no es li tirarien aigua elles pegaven a les que pujaven.
Podem arreglar el món!
ResponEliminaUn científic vol entretenir al seu fill donant-li per fer un puzzle del món que ell va tobar en una revista amb l'esperança de tenir-lo entretingut uns deu dies, ja que el nen no coneixia el món. Al cap de dues hores el nen ja habia acabat el puzzle el pare li va pregunta com ho va fer molt ràpit, el nen li va dir que per l'altre cosat hi havia un home i com ell sabia montar l'home quan el va acabar el va girar i ja tenia el món fet.
Discurs de Luther King
ResponEliminaMartin Luther King va fer un discurs en el qual hi deia que malgrat les circumstàncies actuals els homes havien de fer una terra millor a través de la veritat, l'amor, l'esperança, la bondat i, sobretot, la pau perquè així ningú tindria mai més por de res i es viuria tranquil·lament.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaResum del conte: "El quart rei mag"
ResponEliminaEl quart rei mag, encara que al principi pensa que no perquè quan arriba al seu destí Jesús ja és mort, l'ha trobat durant el seu viatge cap a Jerusalem, per Egipte, Galilea i Betània, ja que ha anat ajudant als pobres, venent les seves perles, perquè és bona persona.
Un nen de 6 anys acaba muntar el mapa del món dues hores més tard de que el pare li donés els trossos de la imatge, va girar totes les peces per a poder formar la imatge de l’home que havia vist abans de que el pare retallés la imatge del mapa, va muntar el mapa per a poder així ajudar al seu pare a treballar al laboratori.
ResponEliminaPau és un noi que treballa i estudia en una petita oficina, viu amb dos companys de feina i un marroquí migil·legal. Ell, està enamorat de la seva veïna. Pau no espera des de la trinxera, té clar que no vol renunciar. Pau no es queda resignat al terra, Pau demà tornarà a començar. Ell té clar que vol canviar el món.
ResponEliminaUna família i un ruc:
ResponEliminaUn matrimoni amb un fill de dotze anys i un ruc van viatjar perquè els pares ho van decidir. Van passar per diferents pobles, amb un ruc i la gent els criticava. Tot el que decidien era sempre criticat, es igual com travessessin amb el ruc pel poble, la gent els criticava igualment. Al final van decidir no fer cas a ningú perquè era impossible agradar a tothom.
Podem arreglar el món
ResponEliminaNo se sap quan, un pare, que estava en un laboratori intentant arreglar el món, li va interrompre el seu fill. De manera que per distreure’l, retalla una fotografia del món, que estava en una revista, i li diu al seu fill que intenti arreglar el món. El pare, convençut que el seu fill li deixaria tranquil, segueix fent feina. Al cap de dues hores torna el seu fill amb el puzle fet, el pare es queda impressionat i li pregunta al nen “Com ho has fet si tu no coneixes el món?”, finalment el nen li diu “Pare, darrere el món hi havia la foto d’un home, he fet el puzle de l’home i al acabar-lo havia arreglat el món.
Ismael Escobosa
EL QUART REI MAG
ResponEliminaMolta gent pensa que de reis macs només ni han tres, pro això no es veritat. Hi va haver un quart rei mag, no se’l coneixia perquè arribava tard a tots els llocs. Però el rei arribava tard perquè pobres i vagabunds li demanaven menjar i algun diner. Quan el rei mag aconsegueix arribar a Jerusalem veu que tots els diamants que portava per Jesucrist els havia donat a pobres que s’anava trobant pel camí, però ja era massa tard, Jesucrist ja era molt. El rei pensà que a fallit en la missió de la seva vida, però de sobte, sent la veu del mateix Jesucrist que li demana gràcies per les persones que a ajudat durant el viatja i que en pot estar orgullós i content perquè encara que ell arribes tard a tots els llocs, sempre a estat a on havia d’estar.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaPodem arreglar el món!
ResponEliminaUn científic, està investigant per resoldre els problemes del món, i el seu fill el va interrompre per què el volia ajudar, i el pare, per què no el molestes, va tallar un dibuix del món que estava a un periòdic perquè pensava que tardaria dies, ja que el nen no coneixia el món, al cap de dues hores, el nen ja ho tenia muntat, i el pare molt sorprès li va dir, com ho has fet? I el nen li va dir: He vist que darrere estava un senyor que jo coneixia, llavors l'he girat i ja tenia muntat el món!
Esperança
ResponEliminaUn nen agafa confiança en la seva esperança ja que sempre ha cregut en ella, diu que es sàvia i amable, això ho sap perquè al llarg de la seva vida ha experimentat moltes coses.
Guillem Teixidó
Anem a una país millor
ResponEliminaEls vilatans d'un poble es comprometen a seguir unes normes/lleis, aquestes es fan perquè cada persona que visqui en poble pugui viure feliç i ajudar els altres quan ho necessitin, també gràcies a les normes poden evitar qualsevol conflicte o desacord, d'aquestes normes n'hi ha 9.
PARAULES QUE SURTEN DEL COR
ResponEliminaEl conte parla sobre un capella que viatja a Brasil i mentres esta entrant a un autobús una veu interior li diu que te que predicar la paraula de deu allà mateix, al principi no volia però li va posar valor i ho va fer. Que predices allò va fer que algunes persones del bus es tornessin mes generoses y fessin coses bones.
Cada Rostre és un Miracle:
ResponEliminaTotes les persones som iguals, i alhora som diferents. Tots podem sentir les mateixes emocions.
La convivència entre persones de diferents races, cultures, religions, tradicions, enriqueix i
a les persones que ho experimenten.
Podem arreglar el món:
ResponEliminaEl científic li va donar al seu fill un puzle, creat a partir d'una pàgina arrencada d'una revista, en la qual hi apareixia el planeta Terra, amb l'esperança de tenir-lo entretingut uns dies, ja que el nen no sabia com era el planeta. Aquest es va sorprendre quan el seu fill el va acabar en dues hores. Quan li va preguntar com ho va fer, li va explicar que va girar les peces i com que darrere hi havia el dibuix d'un home, el va muntar a partir d'aquest, ja que això ja ho coneixia.
És un científic que intenta resoldre problemes del món en el seu laboratori. És passa molts dies ficat en el seu laboratori, però un dia el fill li diu: Pare et vull ajudar, el pare seguidament li diu que vagi a jugar, però el fill insisteix per ajudar-lo. Aleshores troba el mapa del món en una pàgina d’una revista, el retalla amb les tisores, i quan ha acabat, era com un puzle. Llavors el pare li diu al nen que el munti, i el nen sense conèixer el mapa del món, l’ aconsegueix muntar en dues hores. Quan el nen li diu al pare ja he acabat, el pare va quedar al·lucinat. El pare és va pregunta com l’ havia muntat, i el nen li va respondre: Pare, quan has tallat el full, a l’altra banda hi havia un home. Com que jo conec l’home, he girat tots els paperets. Quan he tingut l’home muntat, l’hi he donat la volta i havia arreglat el món.
ResponEliminaPodem arreglar el món
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaPODEM ARREGLAR EL MÓN
ResponEliminaEl fill petit de sis anys d’un home que treballa en intentar arreglar els problemes del món està en el laboratori del seu pare. Està enganxant trossets d’un full d’una revista que li ha donat els seu pare perquè el vol distreure. Al cap de dues hores, acaba tenint el mapa del món ja que primer fa encaixar el trossets de la fotografia d’un home que hi ha a la part del darrere dels trossets.
Anna Conejos Jalencas
2n A
L'esperança
ResponEliminaUn noi té molta esperança i sempre ha cregut en ella. diu que la seva epsperança és molt bonica i sàbia, ho ha notat al seu cos i en el seu pensament. Això ho ha descobert al llarg de la seva vida ja que ha anat experimentant moltes coses diferents.
Els nens d’avui en dia no ens conformem amb el món que tenim i el volem canviar. Volem que no hi hagi diferents mons, el dels joves i el dels adults, sinó que sigui tot un, un món meravellós. Així aconseguirem que la llibertat, la pau i l’amor no sols siguin paraules.
ResponEliminaMaria Pastó Borrell
2nA
Carles calvo Molina
ResponEliminaFa 12 segles un nen d'un poble va treballar com a fuster fins cumplir els trenta anys. Tot seguit durant tres anys va ser predicador ambulant.
Un dia la opinió pùblica es va tornar en contra seu, va ser entregat a els seus enemics, ells el van crucificar. i li va preguntar a deu per que l'hvía abandonat.
Resum del text Un món nou
ResponEliminaEl text parla de fer entre tots un món nou i diferent del actual. De crear-lo, de poder compartir el mateix món amb tothom. Tant com amb els infants i els adults.